СЕРВИЗНИ ДОГОВОРИ
ЗА ИЗВЪНГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ
Персонализирано предложение за поддръжка
Изключително важно е клиентите ни да имат сигурността, че техните съоръжения ще бъдат не само инсталирани професионално, но и обслужвани и сервизирани според всички препоръки на заводите производители. Периодичните профилактики могат да бъдат част от нашия ангажимент, ако клиентът ни пожелае.
Можем да направим персонализирано предложение за поддръжка, съобразено с Вашите нужди и бюджет. Предложението за сервизен договор може да включва посещение на място: месечно, на всеки три месеца или веднъж годишно.
Възможност за 24/7/365 телефон за аварии и посещение на място при сключване на договор.
Абонаментното извънгаранционно обслужване включва:
- Подходящ брой профилактични посещения на място
- Функционална проверка на оборудването
- Проверка на нивото на горивото
- Проверка на ниво, качество и налягане на двигателното масло
- Проверка на нивото и състоянието на охлаждащата течност
- Проверка на механична, електрическа система, ремъци, тръбни връзки
- Проверка на акумулатор и зарядно
- Проверка за течове без тест и при работещи системи
- Проверка на изходното напрежение и тестови изпитания без и под товар
- Проверка на табло АВР – връзки и функционални тестове
- Проверка на контролен модул, аларми и история
- Други проверки въз основа на препоръчките на производителя
Договора за абонаментна поддръжка може да включва също:
- Еднократна смяна на масло, маслен филтър, горивен филтър
- Смяна на охладителна течност веднъж на 2 години
- Оглед на тръбни връзки и подмяна при нужда
- Добавка към дизелово гориво, за да се гарантират качествата му, в случай на повече от шест месеца съхранение
- Периодично следене и доливане на гориво
- Отстраняване на дребни механични или електрически повреди при регламентирани или спешни повиквания
- Гарантирана реакция в определен срок
- Реакция 24/7/365
- Телефон за връзка 24 часа в денонощието